.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بهره برداری از ۱۵۲ پروژه برق هفته دولت در مازندران
مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران از بهره برداری ۱۵۲ پروژه تامین برق متقاضیان و اصلاح و بهینه سازی شبکه با مبلغ ۱۷۷ میلیارد و ۲۷۵ میلیون ریال در هفته دولت امسال خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، قاسم شهابی با بیان اینکه در هفته دولت امسال۱۵۲ پروژه برقرسانی توزیع برق مازندران با مبلغ ۱۷۷ میلیارد ریال به بهره برداری می رسد اظهار داشت:با بهره برداری از این پروژه ها ۳۴ هزار و ۱۰۲خانواراز مزایای آن برخوردار می شوند .

وی خاطرنشان کرد :برای بهره برداری از این پروژه ها حدود۱۰۴ کیلومتر شبکه فشار قوی ، متوسط و ضعیف احداث و ظرفیت ترانس به مقدار ۱۳۸۹۰ کیلوولت آمپر افزایش و ۱۷۲ روستا از نعمت آن بهره مند می شوند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران افزود : این پروژه ها شامل تامین برق مسکن مهر ، احداث و توسعه و اصلاح و بهینه سازی شبکه های فرسوده روستایی و شهری  ، تقویت شبکه و تامین برق متقاضیان شهری و روستایی است.

شهابی یادآور شد : این پروژه ها در بابل ۵۴ پروژه ،ساری هفت پروژه ، نکا۲۱ پروژه، سوادکوه شمالی ۶ پروژه ، آمل ۱۴ پروژه ، جویبار ۱۰ پروژه ، سیمرغ ۱۰ پروژه ، گلوگاه سه پروژه قائمشهر چهار پروژه  و توزیع برق ۱۱ پروژه مورد بهره برداری قرار می گیرد.

مدیر عامل شرکت توزیع برق مازندران پرداخت به موقع و غیرحضوری صورتحسابهای برق مصرفی را مورد تاکید قرار داد و گفت: بر اساس قانون هدفمندی یارانه ها ، درامد حاصل از فروش انرژی برق به عنوان یکی از حامل های مهم انرژی از منابع تامین پرداخت یارانه ها محسوب می گردد و شرکتهای توزیع برق به نمایندگی وزارت نیرو در وهله اول موظف به وصول بهای برق  و انتقال وجوه حاصل از ان به خزانه است.

وی افزود : علاوه بر این شرکتهای توزیع  از همین محل باید هزینه های اصلاح و بهینه سازی شبکه ها ، پرداخت دیون پیمانکاران ، حقوق و دستمزد پرسنل ، بیمه و مالیات و ... را تامین کند، بنابراین هدف این شرکت از پیگیری وصول مطالبات بدوا" فراهم کردن نقدینگی دولت برای پرداخت  یارانه ها  و سپس تامین هزینه های مرتبط با خدمت رسانی به مشترکین  برق می باشد و اگر شرایط لازم برای این اهداف مخصوصا" تامین  یارانه فراهم نگردد قطعا" دولت در قبال تعهدات خود دچار چالشمی شود . در حال حاضر هم به اذعان مقامات عالی کشور بزرگترین دغدغه دولت در موعد مقرر یارانه ها است./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.113 seconds.